JO COM A APRENENT
DOCUMENTACIÓ PROCÉS D'APRENENTATGE
- Carta de compromís.
- Qüestionari d’autodiagnòstic.
- VINCULACIÓ: Pla de mentoria, priorització de continguts, eixos, competències i dimensions docents.
- Pla de mentoria.
- Informe d’autoaprenentatge parcial.
- Informe d’autoaprenentatge final.
EVIDÈNCIES I PRÀCTICA DOCENT
- Com aprenem?
- Gestió d’aula, conflictes i convivència.
- Formació de centre: Teatre Nacional de Catalunya.
- Situacions d’aprenentatge més rellevants a l’escola.
- Estratègies gestió d’aula.
- L’avaluació.
- Les situacions d’aprenentatge i el projecte de la tortuga mediterrània.
- El dia de la dona a l’escola.
- La tecnologia i el treball coperatiu a l’aula.
CLAUSTRES
CICLES D'OBSERVACIÓ I REFLEXIÓ
FORMACIÓ
- Docència informada en l’evidència.
- Disseny Universal de l’aprenentatge (DUA).
- Formació de centre: Teatre Nacional de Catalunya.
- Gestió d’aula, conversa i capsetes d’aprenentatge.
- La competència literària.
- Les situacions d’aprenentatge i el projecte de la tortuga mediterrània.
- Estratègies de comprensió lectora i escriptura amb l’Anna Tapias.
- Inicis, límits i normes (gestió d’aula).